چه گوارا با سرویس اشتراک آنلاین آب آشامیدنی، از جمله استارتاپ‌های حاضر در سالن الکام استارز حاضر در نمایشگاه الکامپ ۹۸ است.

خرید آب بسته‌بندی برای کسانی که به هر دلیلی در محل زندگی یا کار خود از آب لوله‌کشی استفاده نمی‌کنند، فرایندی زمان‌بر و پرهزینه است. چه گوارا برای رفع این دغدغه در سال ۱۳۹۵ اقدام به ارائه‌ی سرویس اشتراک تهیه‌ی آب آشامیدنی بسته‌بندی کرد. مسئولان حاضر در غرفه‌ی چه گوارا در سالن الکام استارز واقع در نمایشگاه الکامپ ۲۵ در مصاحبه با زومیت، سرویس اشتراکی خود را با شیوه‌ی تهیه‌ی شیر و روزنامه که در سال‌های نه‌چندان دور در سرتاسر دنیا متداول بود، مقایسه می‌کنند؛ با این تفاوت که این‌بار به‌لطف پیشرفت فناوری، سرویس‌های اشتراکی مدرن از جمله سرویس ارائه‌شده به‌وسیله‌ی چه گوارا با چاشنی تکنولوژی هوشمندتر از گذشته خواهند بود.

استارتاپ چه گوارا فعالیت خود را از شتاب‌دهنده‌ی آواتک با فروش اینترنتی برندهای واتا، آکوافینا، نستله، اکساب، دماوند و دی دی آغاز کرد. در حال حاضر، نزدیک به ۱۰۰۰ منزل مسکونی و شرکت کوچک و متوسط برای تأمین آب آشامیدنی مصرفی خود از سرویس چه گوارا استفاده می‌کنند و این تعداد به‌سرعت در حال رشد است.

چه گوارا / chegovara

درحال‌ حاضر تنها محصول چه گوارا آب آشامیدنی است، اما این استارتاپ نوپا قصد دارد درآینده‌ای نزدیک محصولاتی دیگر از جمله شیر، قهوه و دیگر نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های گیاهی را نیز ازطریق سرویس اشتراکی خود ارائه کند. به‌گفته‌ی چه گوارا، توسعه‌ی زیرساخت توزیع دلیل اصلی به‌تأخیر افتادن اضافه‌شدن نوشیدنی‌های جدید به سبد محصولات چه‌گوارا بوده است. نماینده‌ی استارتاپ چه گوارا در این‌باره به زومیت گفت:

تمام تمرکز چه گوارا در دو سال اخیر ساختن سرویس توزیع هوشمند، بهینه‌کردن مسیرها و درنتیجه به‌حداقل رساندن هزینه‌ها بوده است.

غرفه‌ی استارتاپ چه‌گوارا از ۲۷ تا ۳۰ تیر در سالن الکام استارز واقع در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.



Source link

درباره مدیریت سایت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 16 − یک =